Enhorabuena al nuevo Student Council

council

Tras intensos días de preparación de campaña electoral, votaciones y escrutinio, finalmente se han dado a conocer los alumnos elegidos que representarán a cada casa escolar en el consulado estudiantil. Así que… ¡enhorabuena al nuevo Student Council!

Este consulado tiene la finalidad de aunar las opiniones de los estudiantes y presentarlas frente al equipo directivo y dirección del Colegio con el fin de hacer su Colegio un lugar aún mejor. Mares, Torres, Árboles y Delfines a partir de ahora están representados no solamente por su mentor, sino por un alumno y una alumna de primaria, secundaria y bachillerato.

Les espera la difícil tarea de recoger las grandes ideas y las mejoras que sus compañeros, y ellos mismos tienen en mente y presentarlas de forma exitosa, como seguro que harán, para hacer mejor aún su Colegio.

¡Mucho ánimo al nuevo Student Council!

Congratulations to the new Student Council

After some intense days preparing the election campaign, voting and counting votes, we now know which pupils have been elected to represent each school house in the Student Council. So ..congratulations to the new Student council!!

The consulate aims to put together the students’ views and present them before the management team and school board of directors with a view to making the school an even better place. From now on, Seas, Towers, Trees and Dolphins will not only be represented by their mentors, but also by two students, a girl and a boy, from Primary, from Secondary and from Baccalaureate.

They have the difficult task ahead of collecting great ideas for improvements from their fellow students, along with their own ideas, and successfully presenting them. We have every confidence that they will help to make our school an even better place.

Lots of luck to our new student council!

Enhorabuena al nuevo Student Council