Formación para voluntarios

dsc_9234

Esta semana Sonia Diez, Presidenta del Consejo de Dirección, dio un taller a los alumnos de primero de ESO sobre lo que significa ser un voluntario y sobre los beneficios que esto implica. Cuando somos voluntarios no sólo ayudamos a otros, sino a nosotros mismos también. Ahora nuestros estudiantes tienen la idea planteada en sus mentes, lo cual les motivará para hacer su comunidad y el mundo mejor, tanto en el CIT como en un futuro fuera de él.

Volunteering Training

This week Sonia Díez, President of the School Board of Directors, gave the 1st of Secondary students a workshop about “what it means to be a volunteer” and how one can benefit in so many ways from volunteering. When we volunteer we not only help others, but the rewarding experience we receive is positive for ourselves. Now our students have the seed planted in their minds that will motivate them to make their community and world a better place, which they will put into practice throughout their time here at CIT and beyond.

Formación para voluntarios