Queremos felicitar a nuestros alumnos de segundo de Bachillerato, que finalizaron ayer sus pruebas de acceso a la universidad. Finaliza de esta manera, una etapa para la que se han estado preparando durante estos años.

Pronto conoceremos los resultados que les permitirán cumplir sus expectativas personales y a acceder a los estudios de grado que deseen.

¡Enhorabuena!

Mr David Jones

SPANISH UNIVERSITY ENTRANCE EXAMS

We would like to congratulate our 2nd of Baccalaureate students who finished their Spanish University entrance exams yesterday. This marks one of the important milestones that they have been working towards all of these years.

We shall soon know the results which we trust will enable them to achieve their personal goals by allowing them to embark on their chosen fields of study.

Congratulations!

Mr David Jones