First Certificate of Cambridge (B2)

Enhorabuena a nuestros alumnos que han hecho el examen First Certificate of Cambridge (B2). Los resultados han salido y el 100% de nuestros alumnos han superado el examen; 44% de ellos aprobaron con un nivel equivalente al Advanced C1. Buen trabajo!

Cambridge First Certificate (B2) exam

Congratulations to our students who have sat the Cambridge First Certificate (B2) exam. The results are in and the students have a 100% pass rate; 44% of those students earned the Advanced (C1) level!! Great job!

First Certificate of Cambridge (B2)