research2016

Hay tanta información en internet que puede ser difícil elegir entre qué leer y qué creer. Los estudiantes de secundaría están descubriendo qué son las fuentes fiables y cómo discernir entre fuentes seguras y no. Los alumnos ponen en práctica el uso de herramientas de investigación para buscar fuentes principales y citarlas correctamente en sus trabajos.

Research: Checking Source Reliability

There is so much information on the internet that it can be difficult to choose what to read and what to believe. Secondary students are looking into what a reliable source is and how to discern whether sources are trustworthy or not. The students put into practice the use of research tools to find primary sources and accurately citing sources in their work.