20161026_115317-1
Hoy tuvimos nuestra sesión de “Técnicas de Estudio” con Year 4 y Year 5. Miss Berta celebró un taller informativo e interactivo sobre la importancia de tener una rutina de estudio y los beneficios de organizar nuestro tiempo de manera apropiada. Después, los alumnos pusieron en práctica lo aprendido a través de una actividad de comprensión lectora. Year 6 y Year 7 realizarán el taller la semana que viene.
¡Bien hecho!

Learning Strategies in Middle School
Today we had our, “Learning Strategies” session with Years 4 and 5. Miss Berta gave a very informative and interactive presentation on the importance of establishing a study routine at home and the benefits of organising our time properly. The students then put what they had discussed into practice by completing a reading comprehension activity. Years 6 and 7 will have their session next week.
Well done everyone!!!