A lo largo de marzo a mayo los alumnos de Primaria, Secundaría y High School están entrenando para atletismo y participando en varios eventos de competición. Los días de deporte ya han sido un éxito. Fueron jornadas de competiciones entre las casas escolares del colegio.

Aparte de los días de deporte, nuestros alumnos han estado preparándose y participando en competiciones de atletismo con otras escuelas locales. ¡Bien hecho!

Sports Days and Inter-School Athletics Competitions

Throughout March to May our students from Primary, Secondary and High School are training for athletics and participating in various competitive events. The School’s Sports Days have already been already a success. They were days dedicated to competitions between the four School Houses. Aside from Sports Day, our students have been preparing for and participating in athletics competitions with other local schools. Good job!