Nuestros alumnos estaban expectantes ante el Good4Us con Lary León después de leer su libro “Lary, El Teson de Una Sirena,” y no ha decepcionado! Lary es una persona realmente inspiradora. Somos afortunados de haber conversado con ella y escuchado su historia de primera mano. Nos ha enseñado lecciones importantes como: Todo el mundo tiene un talento para compartir. Tenemos que ser agradecidos por lo que tenemos, aunque queramos ser como otro. Un gran líder no dirige a otros, inspira otros a perseguir sus sueños.

Gracias Lary!

Good4Us: ‘Lary and The Tenacity of a Mermaid’

Our students were very excited about the Good4Us with Lary Leon after reading her book “Lary and The Tenacity of a Mermaid” (“Lary, El Teson de Una Sirena”) and she did not disappoint! Lary is a truly inspiring person. We are fortunate to have spoken with her and listened to her story first hand. She taught us important lessons, such as: everyone has a talent to share. We have to be grateful for what we have, even if we want to be like someone else. A great leader doesn’t direct people, she inspires others to pursue their dreams.

Thank you Lary!